Ηλεκτρονικά ΚΕΠ: Διεκπεραίωση μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης, με ραντεβού, για πολίτες & επιχειρήσεις
Δελτίο Τύπου Δήμου Ικαρίας: Ένταξη του δήμου στην ψηφιακή υπηρεσία mykeplive
Ο Δήμος Ικαρίας ανταποκρινόμενος στις σύγχρονες απαιτήσεις και τις νέες ανάγκες, συνεχίζει τη μετάβασή του στον ψηφιακό μετασχηματισμό και εντάσσεται στην υπηρεσία myKEPLive, απλουστεύοντας τις διαδικασίες για την έκδοση μιας σειράς πιστοποιητικών και εγγράφων που άπτονται της αρμοδιότητας των ΟΤΑ και διεκπεραιώνονται από τα ΚΕΠ.
Με το myKEPlive οι πολίτες πλέον έχουν την δυνατότητα να εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ μέσω τηλεδιάσκεψης χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία σε αυτά. Η ψηφιακή παροχή δεκάδων υπηρεσιών των ΚΕΠ θα διευκολύνει την καθημερινότητα των πολιτών, ειδικά των συμπολιτών μας με δυσκολία μετακίνησης, με αναπηρία, και παράλληλα αίρει σε σημαντικό βαθμό τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι των απομακρυσμένων περιοχών και του εξωτερικού, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας αισθητά τη γραφειοκρατία.
Μέσα από την πλατφόρμα myKEPLive οι πολίτες θα κλείνουν ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθούν από υπάλληλο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής τους ή απλή διοικητική πληροφόρηση την ημέρα και ώρα που αυτοί επιθυμούν και να υποβάλουν το αίτημά τους. Στη συνέχεια το τελικό έγγραφο θα αποστέλλεται στον εξυπηρετούμενο με τον τρόπο που αυτός επιθυμεί (π.χ. e-mail, θυρίδα, ΕΛΤΑ).
Εν όψει της έναρξης λειτουργίας του myKEPlive, οι υπάλληλοι του ΚΕΠ Αγίου Κηρύκου θα εκπαιδευτούν και θα καταρτιστούν διεξοδικά για τη νέα ψηφιακή υπηρεσία που θα παρέχεται σε λίγες ημέρες από τον Δήμο. Σημειώνεται ότι κατά τη χρήση της υπηρεσία myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΛΑΜΠΟΓΙΑΣ