Σχετικό : Ερώτηση ΑΣΠΙ 26/3/2015
Κύριε Γαγλία σε απάντηση της ερώτησης που καταθέσατε σας γνωρίζουμε τα εξής :
1) Σχετικά με την ενημέρωση για την δραστηριότητα της ανακύκλωσης η νέα διοίκηση του δήμου Ικαρίας προσπαθώντας να αποκαταστήσει την ενημέρωση των δημοτών (που έχει σταματήσει τα τελευταία 4 χρόνια με ευθύνη της προηγούμενης διοίκησης), έχει κοινοποιήσει στα ΜΜΕ από αρχές Σεπτεμβρίου μια συνοπτική ανακοίνωση, και με τους πρώτους λογαριασμούς ύδρευσης (στην Δ.Ε Αγίου Κηρύκου) μια ομαδική επιστολή, σχετικά με την δραστηριότητα της ανακύκλωσης στην Ικαρία. Επιστολή η οποία δημιούργησε μάλιστα την ανάγκη στην προηγούμενη διοίκηση του δήμου (ΠΕΑ) να ενημερώσει με ανακοίνωση τους δημότες, για τη συμβολή της στην ανακύκλωση (με αρκετές ανακρίβειες), ενέργεια που δεν έκανε σε όλη την προηγούμενη θητεία της, ούτε μια φορά.
2) Σχετικά με τις ποσότητες ανακυκλώσιμων στερεών αποβλήτων που συγκεντρώθηκαν και προωθήθηκαν σε ειδικές μονάδες επεξεργασίας, σας γνωρίζουμε πως από αρχές Σεπτεμβρίου 2014 μέχρι τέλος Μαρτίου 2015.
Έχουν απομακρυνθεί από την Ικαρία, 175 τόνοι χαρτιού, 80 τόνοι πλαστικού (για πρώτη φορά μετά από τέσσερα χρόνια έφυγαν μόνο από την περιοχή του Αγίου Κηρύκου 35 τόνοι πλαστικού), 7 τόνοι αλουμίνιου & λευκοσιδήρου, 15 ηλεκτρικών & ηλεκτρονικών απόβλητων.
3) Τα Κέντρα συγκέντρωσης – διαλογής – δεματοποίησης, λειτουργούν με προσωπικό που καλύπτεται από συμβάσεις δίμηνης διάρκειας. Τους τρεις τελευταίους μήνες λόγο της λήξης των συμβάσεων και της αναμονής έγκρισης της σχετικής απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου από την αποκεντρωμένη διοίκηση, τα κέντρα λειτουργούν με μικρότερη δυναμική αφού η δεματοποίηση γίνεται από εργαζόμενο που πληρώνει η μεταφορική εταιρία που προωθεί τα ανακυκλώσιμα στην Αττική.
Το πρόβλημα του προσωπικού είναι από τα σοβαρότερα θέματα που δημιουργούν δυσκολίες συνολικότερα στην υπηρεσία καθαριότητας αλλά και στην δραστηριότητα της υπηρεσίας στην Ανακύκλωση.
Πρόβλημα που όπως θυμάστε απασχόλησε και την 3η συνεδρίαση του Δ.Σ ανοίγοντας το θέμα της διεκδίκησης προσλήψεων ενός απολύτως αναγκαίου αριθμού εργαζόμενων με σταθερή σχέση εργασίας.
4) Σχετικά με την προμήθεια κάδων (καμπανών) για τη συγκέντρωση γυαλιού, σας γνωρίζουμε πως δεν προβλέπεται να γίνει άμεσα (και σίγουρα όχι πριν από την έναρξη της τουριστικής περιόδου). Το θέμα αυτό είναι ένα από αυτά που διαπραγματευόμαστε με την ΕΕΑΑ στην διαδικασία ενεργοποίησης της σύμβασης του δήμου με την ΕΕΑΑ.
5) Σε ότι αφορά τέλος την συγκέντρωση των εγκαταλειμμένων αυτοκινήτων που βρίσκονται διάσπαρτα σε δημοτικούς δρόμους και δημόσιους χώρους, το δημοτικό συμβούλιο έλαβε πρόσφατα σχετική απόφαση και αναμένεται το επόμενο διάστημα η ενεργοποίηση της εφαρμογής της.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΛΑΡΔΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ